Skip Navigation or Skip to Content

UW KIND AANMELDEN

MELD UW KIND AAN

Wij vinden het fijn dat u geïnteresseerd bent in onze school.

Het aanmelden van kinderen vindt meestal plaats tijdens de algemene aanmelddatum van de gemeente Sint-Oedenrode. Deze vindt op de laatste maandag in januari plaats. Voorafgaand aan deze datum is er op school een Open Dag gepland waarbij informatie aan de ouders en/of verzorgers wordt verstrekt. Voor de exacte data houd de website in de gaten. Ook gedurende het jaar kunnen ouders en/of verzorgers hun kind aanmelden. Hiervoor nemen zij contact op met de directie van de school. Het aanmelden gebeurt middels een digitaal inschrijfformulier:

Formulier inschrijven nieuwe leerling bs De Sprongh

Na aanmelding zal ruim voor de vierde verjaardag van het kind een uitnodiging naar de ouders worden gestuurd voor een intakegesprek.
Leerlingen kunnen door het hele schooljaar instromen.
De meeste kinderen starten als vierjarige op onze school. In de regel gaan zij op de eerste schooldag na hun vierde verjaardag voor het eerst naar groep 1. Voorafgaand aan de eerste schooldag mogen kinderen 2 dagdelen komen “wennen”. Zij draaien dan mee in hun toekomstige groep en maken daarbij kennis met de klasgenootjes en de leerkracht.
Sommige kinderen zijn hun schoolloopbaan op een andere school begonnen en komen als gevolg van een verhuizing naar onze school. In overleg met de ouders én de vorige school wordt hun eerst schooldag op onze school gepland.

Afspraak maken

Heeft u belangstelling voor onze school? Neem dan contact op met de heer Antwan van Summeren. Dit kan telefonisch (0413-473659) of per e-mail: sprongh@verdi.nl

Samenwerkend - Zelf verantwoordelijk - Ontwikkelen - Ondernemend